S dětmi si vyrobíme notýsek, do kterého si každou hodinu nalepí mé sdělení z předchozí hodiny, ozdobí jej. Zároveň se navzájem představíme, seznámíme s pravidly a stylem práce a vyrobíme vlastní jmenovku.
Co dnes rozvíjíme:
Děti nejprve nalepily první zprávu do notýsku a orazítkovaly, poté vlepily notýsek do desek a zvesela se pustily do dekorování obalu notýsku (kreslily, stříhaly, zdobily třpytkami, papírem, moosgami, třpytivými lepidly, filcem, razítky, …). Kdo měl, hotovo, dekoroval si vizitku. Děti jsem nechala tvořit dle jejich fantazie a do jejich práce a tvoření příliš nezasahovala, příp. jsem některým pomohla se stříháním materiálu.Všechny děti se moc snažily, nekopírovaly práci ostatních, do práce byly zabrané a práce jim šla od ruky. Notýsky se jim opravdu moc povedly.